De Nieuwe Stad
Medewerker Hospitality/ Office Manager
Vlakbij het centrum en het centraal station van Amersfoort vind je De Nieuwe Stad. Dit is een gebied dat volop in ontwikkeling is. Als onderdeel van deze ontwikkelingen werd in 2019 ‘Het Platform’ in gebruik genomen. Een nieuw en duurzaam gebouw dat niet alleen voorziet in de huisvesting van adviesbureau TwynstraGudde, maar ook flexwerkplekken en vergaderruimtes biedt voor iedereen onder de naam ‘De Nieuwe Stad Flexplek’. Wij zoeken een aanvulling op ons (receptie)team voor twee dagen in de week: maandag en dinsdag. Een collega die van A tot Z, zowel voor als achter de schermen, zorgt voor gastvrije en klantgerichte dienstverlening richting bezoekers.
Wij zoeken iemand die letterlijk en figuurlijk een belangrijke plek in het pand verzorgt. Je werkplek bevindt zich direct bij binnenkomst van het pand, waar je samenwerkt met de receptiemedewerker van TwynstraGudde.
Je belangrijkste taken bestaan uit:
- Aanspreekpunt voor bezoekers van De Nieuwe Stad Flexplek en TwynstraGudde. Zij kunnen bij jou terecht met al hun vragen en wensen;
- Bijhouden van de website en app m.b.t. boekingen van werkplekken en vergaderruimtes;
- Telefoon aannemen en beheren van de mailbox van De Nieuwe Stad Flexplek;
- Bij afwezigheid van de receptiemedewerker van TwynstraGudde neem je de algemene receptietaken van TwynstraGudde over;
- Meldingen inzake services / storingen aannemen, registreren en doorzetten;
- Cateringverzoeken coördineren met externe partijen;
- Groepsbijeenkomsten coördineren en tussen vergaderingen door ruimtes opschonen;
- Onderhouden van contacten met facilitaire leveranciers, zoals het schoonmaakbedrijf en de leverancier van koffie;
- Facilitaire werkzaamheden, zoals het bijhouden van koffiemachines en voorraadbeheer;
- Ondersteunen bij werkzaamheden van collega’s van De Nieuwe Stad.
Van onze nieuwe collega vragen wij:
- Minimaal een afgeronde mbo-opleiding als gastheer/gastvrouw, dan wel receptioniste / hotelschool / hospitality management;
- Relevante werkervaring is een pré;
- Een proactieve, klantgerichte en energieke houding;
- Je bent flexibel en kunt zelfstandig werken;
- Een expert als het gaat om gastvrijheid;
- Bij voorkeur enige ICT kennis om gasten te ondersteunen met vragen m.b.t. Wifi, beamergebruik, etc.;
- Bij voorkeur in het bezit van een BHV en/of EHBO diploma;
- Bij voorkeur woonachtig in de regio Amersfoort.
Wij bieden:
Een bijzondere werkplek in het gebouw Het Platform aan de Oliemolenhof in het hart van De Nieuwe Stad, bij een bedrijf met een open en informele werksfeer. Het betreft een parttime functie (16 uur) in combinatie met een tweede parttimer die op woensdag, donderdag en vrijdag werkzaam is. De ingangsdatum is vanaf januari 2026 of waar mogelijk eerder.
Foto: Maaike Appels
Interesse?
Stuur je cv + motivatiebrief zo snel mogelijk naar Marike de Meester via info@denieuwestad.nl. Ook kun je bij haar terecht voor inhoudelijke vragen of vragen over het proces.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.