sbnl
Commercieel Medewerker Binnendienst
sbnl verhuurt en beheert woon- en werklocaties van hoge kwaliteit, o.a. in de regio’s Amersfoort, Arnhem en Apeldoorn. Bijzondere plekken waar je blij van wordt! Om alle commerciële afspraken met onze huurders en andere relaties goed te laten verlopen, zijn wij op zoek naar een enthousiaste commercieel medewerker binnendienst. Kom jij ons team versterken?
Als commercieel medewerker binnendienst houd je je voornamelijk bezig met commerciële zaken rondom verhuur, verkoop, relatiebeheer en contractmanagement. Je verzorgt online aanmeldingen, organiseert of begeleidt diverse afspraken en verwerkt de schriftelijke overeenkomsten tussen sbnl en haar huurders. Bij voorkeur ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar, heb je ervaring in het maken van huurovereenkomsten en een goed gevoel voor commercie.
Een greep uit je werkzaamheden:
Eerste opmaak van verhuurteksten en verwerken van online aanmeldingen;
Begeleiden van afspraken met klanten, leveranciers en fotografen op diverse locaties;
Afspraken inplannen voor bezichtigingen en intern agenda beheer;
Contractbeheer; het opstellen en controleren van huurovereenkomsten;
Wijzigingen doorvoeren in en up-to-date houden van huurdersgegevens in het interne CRM-systeem;
Intern aanspreekpunt voor vragen over huurders en huurcontracten.
Wie ben jij:
Bij sbnl vinden we eigenschappen als nuchter, doortastend en duidelijk goed bij een commercieel medewerker binnendienst passen. Je kunt goed prioriteiten stellen, je bent servicegericht en je gaat zelfstandig te werk. Omdat je ook veel met contracten bezig bent is het belangrijk dat je secuur, accuraat en punctueel bent.
Daarnaast beschik je over:
- Minimaal een MBO-diploma;
- Ervaring in het opstellen van huurovereenkomsten;
- Een proactieve, flexibele en oplossingsgerichte werkhouding;
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
- Gevoel voor commercie;
- Relevante werkervaring.
Ons aanbod:
Wij bieden je een werkplek bij een dynamisch bedrijf met een open en informele werksfeer. Je komt terecht in een gezellig team met betrokken collega’s. Verder:
- Een afwisselende en uitdagende baan voor minimaal 32 uur per week. Geen dag is hetzelfde;
- Werken vanuit een inspirerend kantoor in Amersfoort. Het is een pré als je in Amersfoort of omstreken woont;
- Veel ruimte voor eigen inzichten en ideeën;
- Een competitief salaris, passend bij jouw kennis en vaardigheden;
Interesse?
Stuur je sollicitatie (cv + motivatiebrief) naar Inge van Enckevort via vacature@schipperbosch.nl. Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Mathijs Bosma via 033 456 23 63.